nov. 16, 2009

Vad heter du: elin mariah hellström
Var bor du: i gävle baby
Trivs du där: mja..
Brukar du läsa horoskop: nooope
Har du körkort: nixpix. & de är väl lika bra de:)

Favoritdjur: tiiiiger. raaawr
Festar du mycket: HE HE aa. nämen, nu vare ett tag sen.. 31 oktober för att vara exakt!
Sprit, cider, vin eller öl: sprit oh cider
Brukar du bli för full: näe.. fast folk som säger att dom dricker för att det är gott, ta mej i arsle. då kan man lika gärna dricka saft elr nå! svårt att erkänna att berusningskänslan är jävligt härlig? man är inte alkis för det...

Antal kuddar i sängen: treee dårååå
Äger du ett busskort: yesss i do
Vad åt du till frukost: macka, det räckte så för mej idag :D
Har du haft sex idag: bara inne i mitt huvud :o

Nästa mål i ditt liv: föda ut en 3,5kgs klump. NOPE. nä jag vet faktiskt inte.
Hur svarar du i mobilen: hallååååååååååååååååå
Antal timmar sömn inatt: inte allt för många, 4-5 kanske:)
Sov du ensam: aop trökigt nog så gjorde jag de..

Din hobby: skratta oh få folk att känna sej obekväm i några sekunder:D
Vad är det för veckodag: måndag
Vad åt du senast: maaaacka. ohyes
Vem fick du sms av senast: maxiponken
Vem ringde dig senast: mysa
Godaste ölen du druckit: finns ingen god öl. öl smakar skit. PUNKT SLUT
Vilka hårfärger har du haft: blont och brunt, nu röd/brunt
Vad såg du senast på TV: åfan! var typ 100år sen jag kolla på tv, så kmr inte ihåg
Vad läser du för bok just nu: ingen

Längd: 154cm .. fortfarande
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: rö/brunt
Är du kär i någon: pass
Vad gör du om ett år: skulle jag mä vela veta

Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland
Vilken parfym använder du: jessica's
Vilka skor använder du: converse
Dagens klädsel: jeanstajts linne och kofta


ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? 20
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? överskattat
När kramade du någon sist? i söndags
Saknar du någon speciell person? mjorå
Har du svårt för att bli kär? nja
Kysste/hånglade du med någon sist? pass
Ångrar du det? nix:)
Är du singel? HELLYEAH!
När fick du senast en komplimang? tooodaaaj
Har du hånglat med någon av samma kön? jamen GUUUD

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: aop
Hånglat med nån riktigt ful? HAHA aa
Hånglat med fler än 50 pers: ja det har jag nog.. slampig som man är:D
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? mm
Gjort något riktigt dumt? ja huvva
Gjort något du verkligen ångrar? jodå
Varit nykter på nyårsafton? yep, när jag var 1 år gammal
Gjort nåt olagligt? nej he eeee
Blivit polisanmäld? japp
Slagit ner någon? alltså vadå ner någon? nä, men slagits har ja
Skämts över dina föräldrar? nopppeee
Skämts över dig själv? nja har jag väl säkert
Tar du droger? NÄÄÄDU
Dricker du? mjo men inte längre
Vilka kläder sover du i? inga alls. faktiskt
Varit kär? fick ja inte den frågan nyss?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? pappa ;G;G;G;G;G; NÄÄ
Är du ensam nu? yep
Vill du gifta dig? mjorå
Vill du ha barn? jag vet faktiskt inte. om jag hittar nån som jag känner att jag vill ha barn mä så, ja det kmr jag förmodligena att vela då. men inte nu, neeeeeeeej.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag
Såg dig gråta? pappa
Fick dig att gråta? lotta
Du delade en cigg med? ooofan. va sjukt länge sen, kmr inte ihåg!
Du gick på bio med? åxå för länge sen för att kma ihåg
Skällde på dig? jennifer h1h1h1h1


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nej
Kramat någon? nope
Pussat någon?
Köpt någonting? dubbelnougat;D
Sjungit? liiite då
Saknat någon? lite kanske


Kommentarer
Postat av: sdgdfgd

Dagens klädsel: jeanstajts linne och kofta



som alla andra dagar då eller?

2009-11-16 @ 19:32:06
Postat av: elin

ah. exakt samma jeanstajts linne oh kofta varje dag mä! ;)

2009-11-16 @ 19:55:43
URL: http://elinhh.blogg.se/
Postat av: agerdhyj

vadå ekar det här eller? jag sa ju precis att du hade det . . fucktard

2009-11-16 @ 22:53:46
Postat av: elin

ja för jag har ju bara ett par jeanstajs? och veeekligen bara ett linne? NÄ. juste:)



gulliga människa som inte vågar säga vem du är. PUSS PÅ DEJ.

2009-11-17 @ 02:29:57
URL: http://elinhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0