dirty secret

ja det blev ju en extradag hos mamma den här veckan. pappa är i ju i lodon. han va så snäll som inte sa ett ord om det, utan skickade ett sms från ingenstans i fredags (tror jag det var?) "är i london. puss"
svarade inte ens på det...

iaf, imårn ska jag då dit iaf. men jag orkar inte vara där, totalt värdelöst är det! längtar tills jag fyller 16 och själv får bestämma vart jag ska bo.

jaja, jag ska försöka lägga mig i tid idag. men det vet man ju hur det brukar sluta,  somnade ju trots allt halv7 imorse vilket är helt sickt. men får väl droga ner mig med någon slags sömngrejjs eller något. nej, det ska jag inte.

men vafan.. det va något jag skulle skriva men har helt glömt bort. suck. <-- läs det på svenska

yeäääääh. hejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0