behind a closed door

vi har precis varit hemma hos lottas morsa & farsa oh käkat. men nu är jag hemma igen, har inget bättre för mej så jag sitter och ritar.. trökigt, men vafan? varför inte.

förr älskade jag att rita, det gör jag iofs nu också. men det var så sjukt länge sen bara. förr hade man alltid tid att sätta sej ner oh andas och ta det lugnt. inte längre, nope. nu måste jag alltid göra något hela tiden. kan verkligen inte sitta still.

dryyyyyyyyyyygt om ni frågar mej.
menmen, imårn blire till att gå upp kl 06.00. känns ju väldigt kul med tanke på att jag inte kommer kunna somna tidigt ikväll. somnade ju trots allt 5-6 någon gång inatt/imorse. sak samma, nu ska jag fortsätta rita. hehe , g333333kelin heter jag!

hare och kanin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0