baby, I need you

är hemma nu, sov ju hos alme inatt.

igår:
alme och jag åkte ju till kevin och va mä han oh tom! vi gjorde ingetsp, så alme och jag drog och skulle köpa pizza. men vi hade very dåligt mä money. så det vart ingen pizza, vi gick bara runt på stan tills kuure ringde mej oh frågade om vi ville kma till dom. så alme och jag bestämde att vi skulle gå dit men inte vara där så länge. fast det vart ju som det vart. det va typ fest där, hade inge dricka men oscar va så snäll och full så jag fick hans.. h1h1h1 :D
men iaf, kevvi och tom kom dit. sen typ gick vi till stan efter ett tag? gick bara runt oh träffa trevliiiiiigt folk. åt på donken gjorde vi åxå..
yäyä, alme och jag tog 01.20 bussen hem till henne. sen so0000v vi. och idag vaknade vi halv 2, pappa hade vart oh spelat hockey, sen kom han och hämtade mej.

och nu är jag hemma, ska plugga arsle av mej. får se vad som händer ikväll.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0