Hur bor du? BRIST PÅ NÅGOT OH GÖÖÖ!

Hur bor du: radhus med mamma, och i villa (inom någon vecka) med pappa
Brukar du komma i tid: skulle inte tro det va ?
Hur lång är du: 154.3 , faktiskt, (;
Kan du laga mat: kan jag väl, men inte så värst bra..
Vad jobbar du med/pluggar du: går i skolan ? vanlig skola?
Vad har du på dig just nu: trosor och bh
Har du någon fobi: GROOODOOOR!
Hade du en bra kväll igår: jadå, :)
Vilket är ditt senaste inköp: ooj, kommer inte ihåg..
Din favoritdryck på morgonen: o'boy eller äppeljuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: yesboox
Vad hade du sönder senast: en galge, tror jag.. och inte fasen vet jag hur det stavas?
Vem snackade du med senast: lillebror
Varm favoritdricka: varm choklad? om jag måste välja 
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten lr redbull
Alkoholhaltig favoritdricka: cider, haha (aa'
Saknar du någon just nu:  yup, :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: mkt gör mig irriterad.
Någon jag stör mig på: ojojoj, det säger jag nog inte här tror jag ;)
Senaste person du kramade: adina
Senaste person du ringde: alme
Senaste person som ringde dig: mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja
Längtar du till din nästa födelsedag: nej, faktiskt inte..
Har du rakat dina ben någon gång: aop
Är du sugen på något nu: oh yees
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen, noll alltså
Använder du hudkräm: nixx
Micro-pop eller poppa själv: vadå poppa själv ? ;s
Brukar du baka: EHEHHE, CHOOOKLADMUFFINS ;G
Röstade du i det senaste valet: 2 young
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: japp :)
Vilken låt lyssnade du senast på: flipsyde - when it was good
Har någon annan sovit i din säng inatt: nope, inte inatt
Vad tycker du är äckligt: *host* *host*
Har du pengar på mobilen: ahh, 60.65 ,-

Vilken svordom använder du mest? jävla/r & fan tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:00 , men går upp 07:00
Var köper du dina matvaror ifrån? jag köper inge sånt,
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? lätt
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror på hur mkt , men massa massa med käder
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yes
När var senast någon stötte på dig? jag vet inte, vad fan räknar med det då ? ;s
Vad åt du till middag senast? nå pasta grej
Kan du vissla? ofc,
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? haha, nää
När flög du senast? januari, till/hem från egypten
Pratar du några andra språk? eng och lite spanska ? men jag pratar ju sp i vanliga fall
Har du gråtit offentligt? japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JA !
Vad har du med dig in på bion? goodis goodis och godis, oh så nå att dricka. och popcorn, SÅKLART ! :D
Vad har du för väder? soligt men mulet.. typ?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? svårt för mej att veta det..
När sov du senast på golvet? ehm.. jag vet inte :o
Gillar du din boendesituation? jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? ingen aning
Är dina dagar fullbokade och stressiga? cpstressiga! men oftast så skiter jag i att stressen, och gör som jag själv vill..  hatar att stressa!
Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionern? inte ofta, men jag pratar... fast jag vet inte vad det är som gör att jag inte får nå skäll
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16
Tror du på liv på andra planeter? nä..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ingenting?
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? aldrig
Tycker du om att krama folk? skillnad på folk och folk ..
Äger du en digitalkamera? aop  
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
många
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? hihi, nej. jag gör samma sak ibland, så.....
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? HAHAHAHAHAH, nope!
Är du mörkrädd? nixx
Tre saker du alltid har med dig? mobilen (!!!!!!!!!!!), smink och pengar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0