oh la la teeny weeny string bikini

Inlägget publicerades inte när jag trodde att det gjorde det. Så jag lägger in det nu ist, jag skrev alltså inlägget klockan 7.


Klockan är 7, på "kvällen" och jag sitter ute i solen och glassar, i bikini!! Alltså det är så jävla skönt väder, det t.o.m blåser varmt! Så jääääääävla härligt!

Nisse kom tidigare är vad jag trodde han skulle komma, han vid typ 00.30. Han hade också ont i huvidet stackarn. Så vi gick och la oss på dirr. Idag har jag ingen aning om när vi vaknade, men vid 2 åkte vi till Skutskär för att hämta Nisses väska, och vi tog 4 busse tbx till stan. Gick direkt till tåget, och älskling åkte hem :( :(. Sen gick jag hem, och har suttit här ute sen dess.

Pappa och lillebror kom hem nyss, ska in och sminka mej nu. Sen ska vi åka och äta någonstans.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0