myyysa'

Just nu sitter jag och pratar med My i telefon, det va ju ett tag sen! :o 

Ska snart gå upp och hämta ett äpple, haha. Jag kan ju lika gärna ta en chokladboll, eller hur? Men jag är sååå duktig så jag tar ett äpple ist. ;D När My och jag har lagt på så ska jag städa mitt stökiga rum, sen så vet jag inte. My kanske kommer hit, :) Om inte så får jag väl försöka göra klart lite skol saker, tråkigt nog :( Men det är ju inte mkt tid kvar tills sommarlovet nu!! Bara 12-13 skoldagar kvar, om jag inte har helt fel.. Men det brukar jag ju inte ha, så det stämmer nog ;) ;) Nä, nu har vi lagt på. Hon skulle smsa lr ringa sen, så jag ska väl gå upp och hämta ett äpple nu ja.

Hej på er, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0