knäpp en bärs oh koppla av , allihopa gör som jag

Kan inte säga att jag nyss har vaknat, vaknade för 30-40 min sen. Och jag börjar 09.40, det känns så jäkla skönt att inte behöva stressa. Vi har bara två lektioner idag, först bild. Kommer förmodligen inte att göra så mycket då, som vanligt. Nä, men jag ska försöka göra så mycket som jag kan idag. Har skit mycket att göra där.. Aja, sen har vi håltimme iaf. Och efter det har vi ma/no. Slutar halv 3, och då åker jag väl hem. Sen möter jag älskling vid tåget klockan 5! Iiiiih! Jag vet inte vad vi ska göra idag, men något hittar vi väl alltid på. 

Och jag kommer säkert inte skriva så mycket från idag och till söndag. För jag vill inte sitta vid datorn när Nicklas är här. Men det kommer att bli så ändå, så jag kanske hinner skriva något kort. Men om det inte blir så så vet ni varför. :) 

Nu ska jag måla klart naglarna. Gjorde ena handen igår, och så orkade jag inte göra andra. Så jag får göra det nu , sen ska jag sminka mej och så. Sen lär jag dra. 

Hejdå :* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0