kemidamP och misslyckad orientering

Och fredag betyder inte bara att helgen är väääligt nära, utan också att min älskade älskling kommer hit till Gävle. Fan vad jag längtar alltså, det går inte att beskriva!

Iaf, skolan idag då. Jag hann i tid, otroligt nog. Tänkte stanna hemma först, men sen kom pappa hem (?).. Han skulle ju jobba, men icke sa nicke.  Han kom hem en snabbis, och då var jag ju tvungen att åka. Första lektionen hade vi sv/so. Men inte med våran "vanliga" lärare, Anna. Utan in i klassrummet kom käre morfar aka roffe. Det va jääävligt bra, kan jag ju säga. För jag hade glömt böckerna hemma och allt. Så jag kunde inte göra något, förns lillebror kom med mina saker. Fast jag jobbade väl inte spc mycket ändå.. (aa' Nä, men efter sv/so:n hade vi lunch. Och sen kemi, vi håller på att bygger nån himla bro av glasspinnar? Haha, skit tråkigt ! ;d När vi hade haft kemi ett tag gick alme fram till en sån där sak som man sköljer ögonen i. Och när hon öppnade den var strålarna vanliga, men poff så ba stänkte det till och hela Almes ansikte var fullt med vatten, gud vad ja skratta. Då sa våran lärare att hon skulle få en händelsrapport, så Alme drog. Och jag efter henne. Hittade henne vid skorna, hon var tjurig. Så vi gick in till HK:n där andra halvan av klassen var, och fick massa chokladbollar. Det va MUMMMMMMMA :D Efter ett tag gick Alme och jag upp till kemisalen igen, och städade. Sen drog vi till idrotten. Årets första uteidrott, & världens roligaste.....; orientering. Uääh, det är så jäkla tråkigt, fattar inte ens att det kan vara en sport?! Om det ens är det ? (a) Såklart så hittade Alme, Ronja och jag ingen kontroll. Yeah ! Efter idrotten slutade vi, och jag cyklade hem.

Och nu sitter jag här i sängen. Har precis städat heeela garderoben, och det var ett jäkla jobb ska jag säga. Och mitt rum, det gick snabbare än garderoben. Konstigt nog.. Aja, det skulle ju ha kommit några och kollat här idag. Men dom kommer imorn ist. Så nu ska jag ut med Ossian ett tag. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Eller jo ! Plugga, kulva ? ;)



Bilden är från idag i skolan, på kemin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0