kärt besök mitt i natten

Inatt, vid 1-halv 2 plingade det på dörrn. Själv låg jag och sov, och hörde ingenting. Mamma gick ner och öppnade dörren, och där stod Nicklas. Jag vaknade iaf inte när han kom, eller jag vaknade väl. Men inte helt, jag trodde att jag drömde, hörde bara han och mammas röster. Men sen när han kom in, tände lampan och la sej i sängen. Iiiiiiiiiiiis kall, då menar jag verkligen iskall, efter att ha åkt moppe hit från äby i ca 1h i shorts och vanlig tröja mitt i natten, så fattade jag att han var där, på riktigt!  Tänk att han alltid lyckas med att överraska mej! Hela han skakade, så jag gick upp och hämtade en vetekudde som jag värmde som han fick ha på fötterna... Sen så ba " Men kom så åker vi då?" ja ba "eh, nej?" och så höll vi väl på så ett tag. Tillslut så kom vi fram till att vi skulle åka dit nästa dag (idag) ist. Haha, full var han också, gullet :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0