jag känner mig på G, börjar komma i gång, & rätt som det e brister jag ut i sång

är hemkommen ifrån huvudstaden.

vi har haft det riktigt toppen faktiskt, med sol oh allt ! :)



I fredags kom ju Nicklas. Vi började planera sthlm/grönan lördag. Fixade pengar och massa, sen åkte vi hem till Nicklas mamma och sov där.

lördagsmorgonen tog jag, Nicklas, Pontus och Joel tåget till Sthlm. När vi kom fram gick vi runt lite. Sen tog vi bussen till grönan. Så jävla varmt, men kul vare! Och jag ska aldrig, i hela mitt liv, gå in i spökhuset igen. Men det var förjävla kul när Pontus vart jagad av något äckligt "spöke". Haha!! Fast jag tyckte mest synd om han.. Iaf, jag åkte det mesta, förutom frittfall och insane. Stod i kö till insane i 1½ h, p.g.a att dom testade om den var säkert lr något (?).. När dom väl öppnade drog jag och Joel. Så Nisse och Pontus fick åka själva. Tog djurgårdsfärjan tbx vid jag-vet-inte-vilken-tid, åt på donken och sen tog vi tåget till Tierp. Där hämtade Joels pappa oss, sen kom Nisses mamma och hämtade oss hos Pontus. Sen vidare hem till mej, och där sov vi. Nicklas och jag alltså. :)

Idag hände något med mej. Jag vet inte vad, men mitt humör var inte på topp. Så nu ska jag börja äta medecin igen, för mina humörsvägningar och min mage igen.. YEY.....! -.-  Whatever, älskling drog ner på stan. Och jag åkte ner efter ett tag med. Sen åkte han hem, och fy i fan vad jag kmr sakna han nu !! Får inte träffa han förrns MÅNDAG !!!? :o :o Herregud, mer än 1 v ! ;(  Åker ju upp till han i Härnösand på måndag nästa v. Inte imorn alltså, nästa ändå.

Jaja, nu ska jag bada. Sen lägga mej och sova. KANSKE händer det att ja skriver mer, senare. Men jag vet inte. Så ifall det inte skulle inträffa, så godnatt på er! :)

JUUUUSTE!
1. Haha, nu är jag tööönt.. Men jag såg faktiskt Kissie på grönan och Dessie på väg till donken. HAHAHA :)

2. Jag hade inte min kamera med mej, så har inga bilder. Om inte Nicklas, Pontus eller Joel tog några..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0