fula overaller ist för skola

Idag har klassen vart i hemlingby och haft en soooolig dag kan jag lova!

Vi var på teambuildning, det va faktiskt kul. Men vi fick ha nå blåa/gröna fula overaller på oss. Sjukt jävla varmt var det! Även om jag bara hade tajts och bh under.. Jaja, :) På "rasterna" som vi fick åkte den av och Alme och jag låg och solade i solen.

Vaknade 1½ h senare än vad jag skulle ha gjort. Skyndade mej upp och duschade, sminkade mej och packade väskan. Sen cyklade jag iväg och mötte Alme och Emilia, sen cyklade vi till skolan. När vi kom åkte "prollebilen" som vi skulle åka till hemlingby med, så vi fick vänta tills den kom  tillbaka. Men då insåg jag att jag hade för varma kläder på mej, så Alme och jag cyklade hem till mej och jag hämtade tajts, sen tbx till skolan igen. Och efter ett tag kom Perra och hämtade oss mä prollebilden. Så de så! :)

När vi kom fram till hemlingby var hela klassen där och väntade. Fia och Rosita stog och pratade ett tag, sen gick vi til nån grillplats i skogen och gjorde massa massa olika saker, typ olika övningar.  Först några övningar, sen rast, sen mer övningar, och sen lunch. Då gick Alme, jag, Hampus och Johannes, till iväg till nån grillplats. Efter ett tag kom Samuel, Jonte Och Max också  och var där tills vi började igen. Då gjorde vi ännu mer övningar, sen fritt. Och kl 2 slutade vi. Då fick vi äntligen ta av oss dom fula blå overallerna. Skönt som fan vare!  När Alme och jag kom tillbaka till skolan var vi kvar ett tag. Vi försökte göra klart en bro, men lyckades INTE!

Nu är jag iaf hemma och ska snart göra mat åt lillebror och mej. Mamma är sthlm på nån grej med jobbet, men kommer hem snart. Om någon timme. :)

Lär göra mat nu , lillebror kommer hem från träningen snart. Han lär väl vara hungrig då. 

 
Bilder från idag! :D


Jag i bilen på väg till hemlingby



Hampus


Johannes


Hampus och jag, på lunchen


Alme på skolan, efter hemlingby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0