brunett & löshår? yees please

För någon dag sen pratade jag med Lotta om löshår. Och hon sa att jag såklart skulle få det, och att hon betalade om jag ville ha. Så jag ska iaf få löshår, inge clips. Utan sånt man bränner fast, lr vad fan man gör? Aja, löshår ska jag iaf ha!
 
Och nu till brunt hår. Idag innan skolan åkte jag till Adina. Alme var också där, och så "provade" jag Adinas löshår, det är brunt. Eller Alme satte på mej det, sen drog Adina på mej en mössa över det, så det såg ut som att jag hade brunt hår. Och haha, faaan.. Det va rätt så snyggt. Eller alltså, JAG VILL HA BRUNT HÅÅÅÅÅÅR !  Fast jag vet inte om jag vågar. + att det snart är sommar, och då kommer det förmodligen att blekas. Och bli grått, härligt (yy'

Ähh, jag ska prata med Lotta sen. Hon vet nog bäst. :)




Inte så jävla bra bild, men vafan. Idag när jag provade Adinas löshår.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0