allt har en ände, förutom korven som har två

.. Haha, så jääävla dålig rubrik, men jag är trött och har dålig fantasi. Ja.. vi skyller på det ;)

Idag kl 09.00 så vaknade jag bredvid min älskade älskling, som som vanligt tog rätt så mkt plats. Som hade sovit med kläder på och allt. Han frös ju så förjävligt när han kom inatt. Själv låg jag inmosad mot väggen, eftersom att älskling och lilla bebis tog över hela sängen. Och jag är ju för snäll för att väcka någon av dom..Ehehhe (;

Iaf, vi låg väl kvar i sängen ett tag. Sen gick vi upp och åt frukost, efter det försökte jag skynda mej när jag skulle sminka mej och platta håret. Men såklart så var jag tydligen jävligt seg? Tråkigt, eftersom att jag själv tyckte att jag var förjävla duktig med tiden idag. Whatever.. När jag var klart åkte Nicklas och jag moppe till äby (!). Kallt som fan var det..! När vi kom fram väntade Rickard och Pontus. Tog båten till Rickards stuga, där var det lite folk. Har jag för mej? Är så jävla trött, kmr fan inte ihåg nå. Skit samma, vi var iaf där. Men efter ett tag åkte jag, älskling och Pontus hem till Pontus och åt mat. Sen var vi där ett tag, eller ja.. rätt så länge faktiskt. Vid 4 kom Alme dit, och vid typ 6 åkte jag, Alme, Nicklas och Pontus till Rickards stuga igen. Där vare massa folk... och blablablabla.

Nu kommer det som jag egentligen har velat berätta. Alme skulle hem tidigare, och jag åkte med henne. Men såklart så är vi inte världens bästa på att planera. Så när Nisse, och någon till (?) har släppt av oss i marma, visste inte vi hur vi skulle komma hem. Det gick ingen buss, och ingen av oss hade spc mycket pengar. Jag hade 25, och alme 125. Så vi höll på att dalta ett tag, men tillslut så ringde Alme taxi. Så vi kunde åka så långt pengarna räckte, för att sen gå till äby och ta bussen därifrån till gävle. Men när vi satt vid nån kiosk och tyckte synd om oss själva för att vi frös så mycket så kom det en gubbe.. Eller gubbe och gubbe, han var 52 år. Han började prata med oss, bjöd oss på cigg och massa, sen kom vi fram till att han skulle dela taxi med oss till gävle, för han skulle också dit.. Vi sa att vi inte hade så mycket pengar. Men han betalade hela resan, ända till gävle! 700 spänn vart det! OCH TUSEN JÄVLA TACK TILL HAN! Han va asball! Pratade massa, hela tiden. Skit rolig :D Iaf så skulle han vidare till söderhamn, så Alme och ja hoppade av på stan och han åkte till tåget. Vi tog bussen direkt hem. Och nu är jag här och tvingar mej själv att vara vaken, nisse kommer snart. Eller om 40 min typ, han sitter nog på bussen nu :)

Orkar inte skirva mer. Och jag orkar inte läsa igenom allt för att rätta till stavfel och sånt.. Så det får vi stå ut med.

Puuuuss på er. Och jag älskar nicklas jokela mest av allt ! japp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0