mensvärk

Jävla mensvärk alltså. Jonatan sov här inatt, han är ruskigt jobbig när man ska sova, eller när man sover. Haha, nejdå, inte jobbig. Men han tar lixom täcket hela tiden.. Och fönstret är öppet, då är det inte så kul. Men han är bäst ändå :D




Jonatan åkte redan klockan 7, jag va så dum :( Jag gick inte upp med han, vi sov tills det va 10 min kvar tills bussen gick. Så den stackarn fick inte frukost. Men jag får gottgöra han. Hur som helst, jag trodde att det var fredag idag? Så jag hade för mej att vi började halv 10. Men så va det inte, och när jag vaknade 07.40 hade jag världens mensvärk. Så jag somnade om och vaknade runt 9 nångång. Då trodde jag seriöst att jag skulle avlida på direkten. Efter en stund "orkade" (jag orkade egentligen inte) jag gå upp och värma 2 riskuddar, en till ryggen och en till magen. Hjälpte inte. Så jag tog ett bad, då vart det bättre. För stunden, när jag gick upp igen så vart det värre än värst och jag bara låg i sängen och grinade. Så jag tvingade mej upp och ta en ipren. Då brakade helvete ut, det va tungt att andas, ryggen och magen värkte och det kändes som om att jag skulle spy vilken sek som helst. Men jag la mej i sängen och somnade, sen vaknade jag halv 3 igen. Och nu är det lite bättre.

Fan va tönt jag är, kan inte vara kul att läsa det här hlr. Men jaja, liiite får man väl klaga ? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0