gårdagen

Ja igår var det ju fredag. Fredagfredagfredag, så jävla skönt! :D

Dagen började med skola. Kom liiiite för sent, typ 7min kanske.. Men så är det när "bussarna är försenade". ;)  Hade bild som första lektion, sen lunch och sist ma/no. En kort dag, väldigt skönt. När vi slutade kl kvart över 2 tog jag bussen hem. Åt mat, duschade och så. Sen skulle jag åka till Danne, men då skulle han åka bort. Sen vart det massa tjafs med mamma, så jag drog till stan och träffade Jonatan. Vi gick mest runt och gjorde ingenting, typ köpte godis och åt på donken. Men Danne smsade mej vid typ 8 och sa att han hade kommit hem, så jag tog bussen hem till han. Vi gjorde väl inget speciellt. Vid typ halv 12 (?) skjutsade han hem mej. Satt vid datan ett tag, sen gick jag och la mej.
 
Det var min fredag de. Hur var eran :) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0