ensåndärroliglista

10 favoriter

Dialekt: skånska
Mat: hmm, mycket..
Låt: får man bara välja en..?  (aa)
Tecknad figur: den lilla i björnbröder, ;d
Sport: dans :)
Komiker: björn gustafsson, typ..?
 Veckodag: lördag
Glassmak: choklad , lätt
Soloartist: vene

9 för tillfället

Humör: trött
Tanke: att jag borde gå oh lägga mej snart
Kläder: trosor, bh, linne
Bakgrund: på datan? sitter vid brorsans data, han har nå cs grejjs
Känsla: trött..
Tid: 22.28
Bästa sak: min säng, den är feting skön
Irritationsobjekt: att jag ens började med den här listan

8 första


Bästa vän: hanna
Husdjur: mh, nisse. en katt
Kyss: men oj, det kmr jag inte ihåg.. haha ;d
Piercing: öronen
Förälskelse: riktiga ? jonatan isf :)
CD skiva: hitz for kidz , haha
Bil: en liten röd plast sak
Ord: ehm, jag vet inte ..

7 senaste


Telefonsamtal: mamma
Mat: varma mackor
Dryck: mjölk
Biltur: oj, i förrgår tror jag..
Tv-program: sanningens ögonblick
Spelad låt: kat de luna ft lil wayne - unstoppable
 Köpta klädesplagg: t-shirt
Dejtat någon av dina bästa vänner: vem fan dejtar?
Brutit mot lagen: yeee
Blivit arresterad: nope
Badat naken: japp
Varit med på TV: ja, faktiskt.
Varit med i tidningen: yesbox

5 nej tack

Skolämne: spanska och so
Mat: pizza
Musik: typ hård rock. fast jag klarar det mesta
Dryck: vin, uuuscha
Djur: typ..fiskar? dom verkar fett tråkiga  OCH GRODOR, herregud ..

4 saker


Du gjorde igår kväll: haha, kollade mf mä mamma & jonatan
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: vänner, familj, kärlek .. typ ?
Du gör när du har tråkigt: sover, gör något, har sex, tittar på film :)

3 personer

Du kan berätta allt för: jonatan och mamma
Du tycker om: asså typ alla. jätte många. alla utom vissa
Du inte gillar: hahaha , jag tror att dom som känner mej vet det. :)

2 val

Coca Cola eller Fanta: FANTA, förfan.. cola är äckligt!
Hund eller katt: kattig hund

1 önskan
: att det blev sommar nu, nununu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0