SOMMARLOOOOOOV !! :D

AMEN VEM ÄRE SOM HAR SOMMARLOV NU DÅ ?!! :D



Är så jädra trött, men jag skriver lite ändå.

Idag vaknade jag upp bredvid min älskade älskling. Mamma skjutsade mej till skolan någon gång innan klockan 10 , för det va då vi började. Älskling var kvar hemma hos mej då. Vi slutade halv 12-12, då skjutsade Alme hem mej till henne och så hämtade vi lite saker. Sen åkte vi hem till mej  och älskling låg och sov när vi kom.. Men vi var där tills klockan 4. Eller vi åkte och köpte kinamat och var hemma hos pappa och kollade efter min kamera, som förövrigt är helt borta :o, också. Efter ett tag drog Nisse till stan, då började Alme och jag göra oss iordning till skolavslutningen. Emilia kom också mitt i allt. Vid 4 skjutsade mamma oss till skolan. OCH DET ÄR JU LIIIITE NICE MED SOMMARLOV !! Pissenisse kom dit mä, utan att jag visste det. Med blomma oh allt. Gullhjärtat :D Jag älskar han så mkt !

Efter skolavslutningen åkte jag hem igen, packade väskan och drog hem till farfar på bröllopsmiddag. Min faster gifter ju sig imorn. Och jag sover här inatt, sen åker Hanna och jag till salongen imornbitti och fixar  oss m.m. Jaja, Hanna är i duschen nu . Jag är skiiiiiiiit trött så jag ska lägga mej nu.

Imorn kommer jag väl inte skriva nå alls tror jag.
Ska ju till salongen kl 10, sen hem oh packa, ner till stan igen och vara på en anna salong med faster tills klockan 2 när bröllopet börjar. Sen är jag väl där ett bra tag, det är ju nån "fest" efteråt med. Sen ska jag hem och packa som bara fan, och sen åker jag till älskling i äby. Sen på söndag så drar jag ju till Härnösand och är där tills på fredagen. Ska bli så kul ! Och nu när Nicklas har kommit hit så slipper jag ju åka upp själv mä (a) Haha..

Men nu SKA jag sova. Godnatt och sov gott, det ska iaf jag göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0