midsommarafton i ord och bilder ! ;;

Jag har inte skirvit något idag, jag vet. Men jag har inte haft tid. Jag är baaakis, fyllesjuk. TYCK SYND OM MEJ ! :''(

Ska försöka berätta det lite kortfattat.. om dt nu kmr gå ;
Igår vare ju midsommarafton. YEEY! Vaknade ju hos Nisse. Drog hem vid 1tiden typ. Iaf, jag var ju hemma hos pappa ett tag. Packade lite saker, sen drog jag hem till mamma och fixade mej, Alme kom efter ett tag mä. Pratade med Adina och Emma, och vi bestämde att vi inte skulle åka till skutskär nå. Så vid 6 tog Alme och jag bussen till stan för att hitta somewhere to eat & köpa cigg. Lättare sagt än gjort. Inte ens donken va öppet?! HALLÅ LIXOM?Och är inte donken öppet är inget öppet. Så vi tog bussen hem till pappa och åt på kebabstället vid han. Typ ända stället som var öppet ju.

Skit samma, vi åt. Sen drog till till pappa och hämtade lite saker, vid 9 GICK Alme och jag i klackkkkiiisar till Adina. På vägen dit träffade vi några turkar, as snälla! Först skulle dom köpa cigg åt oss, men då var inget öppet. Och våra fötter pallade inte att gå nå längre. Så vi köpte alla deras cigg. VERY SNÄLLT AV DOM! :D Först var det bara Adina, Alme Emma oh jag hemma hos Adina, sen smsa vi massa folk. Och tillslut så vare fest, och typ 20-30 pers där + massa som stod utanför och ville in. Men sry, ni kom inte iiiin! :* Nä, men dt vart lite kaos sådär då oh Adinas grannar gillade inte oss så mkt just då. Så vid 12, tror jag? Eller någon gång, kanske 11 tog alla bussen till stan.

Men eftersom att Adina och jag är lite retarded så fattade inte vi att alla hoppade av vid bollan, utan Adinis och jag hoppade av på stan, så vi fick gå från stan dit. Men det gick så bra så, ni behöver inte vara oroliga. Sen var vi på stan och träffa massa nytt folk. Kommer inte ihåg vad vi gjorde, fast Alme drog hem vid 12 typ. Lite senare vi träffade iaf några killar som va typ 19 elr nå. Dom sa att vi skulle följa mä dom på efterfest. Klockan 01.20 tog vi bussen hem till en av dom. EHEHEH, elrhur att det va folk där.. Dom hade lovat oss dricka, men inte vara mkt till dricka. Whatever, det gick bra ändå. Det var kul, vi sjöng massa och så. Och med tiden kom det lite folk. Vid typ 4 gick vi hem till Adina, det tog inte liiite lång tid. Mådde ju inte dirr skit bra då. Och juste, jag lyckades kappa bort en sak till min sko. *SNYFT*   Så nu går dom inte att använda... :( Hos Adina sov vi ingeting, alla stojja. Så vid 6-7 tiden packade jag mina saker och gick hem. Sjukt varmt ute då. Somnade direkt.

Sov till 11 typ, drog hem till Adinis vid 1-2 typ. Då hade alla dragit och det var städat.

Vi cyklade ner till stan och köpte fettomat på donken, drog till bollan mä filt och satt i solen och åt. Gött!
Se så hade vi inte gjort mkt mer idag, bara slappat. Mår inge bra alls, skit ont i huvve, fett trött. Juste , Alme kom ett tag också. Vi cyklade iväg och köpte godis och shit. Annars har vi bara varit här hela dagen.

Fast nu är Adina och Emma på stan och skulle lämna någon jacka till nån. Men dom ringde nyss och sa att det va kaos och nån spydde och blablabla.. Men dom kmr strax. Härligt.

Jävlar vad mkt jag har skrivit nu. Pallar inte kolla stavfel eller nå sånt. Nixxpixx.

Hejduuuuuuuuuuåå :)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0