jag? slappis? NÄ :o

Herregud, jag håller på att blir en slappis har jag märkt. Jag har börjat skita i att platta håret, nu sätter jag upp det ist. Och jag, elin hellström, har aldrig uppsatt hår ! 

Oh så har jag börjat att gå i kläder som jag aldrig skulle gå i annars. Igår när Alme och jag skulle till My gick jag ut utan att ha fixat håret det minsta. Sov med bulle, och gick ut med samma. Sminkade mej iofs, men jag hade inga strumpor i skorna, (dt har jag inte idag hlr :o) och jag har aldrig aldrig gått utan strumpor förr, och hade bara svarta vanliga tajts och en stor stor tjocktröja över.

Herregud säger jag bara.. Jag måste akta mej, för jag ska itne bli en slappis!

Kommentarer
Postat av: mulle

bli slappis bli slappis det är så otroligt soft asso, bli det gumman du är ju så sjukt snygg! : )

2009-06-15 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0