hejdå gääävle !

Sov hos älskling inatt ju. Mysigt.. :)

Idag har vi typ inte gjort så mkt, cyklat runt lite i skutskär bara. Tog bussen hem vid 6 och så hämtade mamma mej på stan.

Just nu håller jag på att packar. Ska nämligen till stugan i Hudik med Lisa, Hanna och Debbie. Det ska bli veery funny. Och very skönt.. Bara ligga och slappa hela tiden. Rena lyxx ju ;) Men såklart så kmr jag sakna min älskade pojkvän .. :(:(:( Fast jag kommer nog hem på fredag elr lördag igen. Så så länge blir jag inte borta iaf.

Nä nu måste jag fortsätta packa. Dom kommer snart och hämtar mej. IIIH!

Juste, jag tar inte mä min data. Hanna kanske har med sin. Isf lånar jag kanske den och skriver lite. Annars skriver jag när jag kommer hem

Ha det bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0