53 sanningar om mig

53 sanningar om mig



1. jag hatar att gå på stan själv

2. jag har aldrig, i hela mitt liv sportat

3. jag äter medecin för min mage, stress och för mitt temperament

4. helt kass på att hålla koll på hur mycket pengar jag gör av med

5. jag älskar att sova, men jag hatar att gå och lägga mig

6. jag är usel på att planera

7. mer än 50% av mina pengar lägger jag på skitsaker, som godis

8. jag umgås hellre med killar än tjejer

9. har väldigt svårt att komma överens med tjejer

10. har aldrig åkt frittfall

11. jag är ganska så blyg inför nya människor

12. jag är livrädd för grodor

13. säger ofta vad jag tycker, även om jag ibland inte borde

14. är allergisk mot något, men jag vet inte vad. och inte vill läkarna kolla upp det hlr .. :s

15. skolan suger, totalt.

16. jag ger upp för lätt

17. jag älskar min kropp som helhet, men jag hatar allting på den i detalj

18. jag vill lära mig att åka snowboard bättre

19. jag älskar bebisar oh barn

20. Jag är ett IG barn, med totalt 8-9 ig:n

21. jag vill hoppa av skolan efter 9an

22. jag äter hela tiden, och godis varje dag, men är ändå inte spc tjock

23. skulle aldrig klara mej utan musik , aldrig

24. hatar att städa, men är ändå jävligt noga med saker och ting

25. älskar färgen rosa

25. jag hatar klockor

26. jag skolkar ofta

27. vill börja på cheerleading

28. gillar inte coca cola

29. jag gillar inte när folk säger åt mig

30. jag får nästan alltid som jag vill, förutom när jag är mä nisse då.. (aa'

31. äter alltid frukost, skulle inte kunna gå till skolan utan att ha gjort det

32. jag skulle kunna tänka mig att ta mitt liv

33. är totalt mega super duper beroende av min plattång

34. jag kan inte somna hungrig

35. när någon säger till mig att skärpa mig brukar jag göra tvärt om för att jävlas

36. önskar att jag bodde i en annan stad. gävle är bara skit

37. läser inte högt i klassen, redovisar inte heller. vet inte varför, det går bara inte

38. önskar mest av allt att jag slapp kryckor nu

39. har en favvo bh som jag använder fast den är för liten

40. kommer sluta bo hos pappa om jag inte får en moppe

41. vita tajts är det värsta jag vet

42. har Bäckis nr

43. en gång i tiden gick jag på teater, kan man verkligen inte tro nu .. men det är sant

44. älskar att sminka mej

45. skulle inte kunna göra abort om jag blev gravve

46. i 6an var jag på väg att bli emo ............

47. de flesta brudar som inte känner mig hatar mig, tills dom lär känna mej
48. har gråtit inför halva skolan

49. blir lätt brun

50. stör mej på mycket saker, alldeles för mkt saker

51. alting som jag hittills har skrivit är 100% sanning

52. i aug blir jag valbo bo
53. kollade nyss upp vad det är för kök pappas tjej har bestämmt att vi ska ha i nya huset, och vart skit arg för att det va FUUULT! och dyrt .............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0