tankar oh shit

Jag säger alltid som det är och vad jag tkr, vad fan det än är. Ibaland kanske jag är för ärlig. Men vad ska det hjälpa mä att ljuga? Sanningen kommer alltid fram. Det är ingen idé. Man får folk att må dåligt, och man mår nog inte så bra av att ljuga själv heller. Att gå runt och ljuga är nog det värsta man kan göra. Ljuga. Fyfan alltså. Det finns inget värre. Och att inte stå för saker man har gjort är nästan ännu värre. Så jävla mesigt att inte kunna stå för saker man har gjort. Man har ju själv valt att göra det, varför inte bara säga so det är? Det förstår jag inte.. Varför fan man inte kan stå för vad jag gjort. För när man ljuger tänker man inte på någon annan än sej själv. Att det ska bli så lätt och bra som möjligt för en själv. Lågt.

Jag ljuger nästan aldrig, jag hatar att behöva ljuga. Om det inte är för om någon kompis elr nån har köpt nå som är asfult då.. Det är onödigt annars. För om du alltid säger sanningen behöver du inte komma ihåg något annat. Och det är väl jävligt skönt? Jag skulle heller inte kunna gå runt och veta att jag har ljugit för någon. Spc inte någon jag tkr om , och kanske älskar. Det skulle aldrig funka. Jag skulle må så dåligt över det.

För man är hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

Kommentarer
Postat av: alina

men herregud.. du får det att låta som om du är så jävla perfekt.. -.- "jag ljuger nästan aldrig" OMG ! det vet fan tillochmed jag att du har gjort -.-

2009-07-12 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0