skriker när vi krossar, checka bossarnas bossar

Nu har vi precis kommit hem. är så fuuuuwcking trött.
UÄH.
det blir inge fest för mej idag, nixpix. orkar inte ta mej ända till äby elr skutskär.. inte ens värt de känns det som.

ahja, vart vi har vart ? borlänge. oh badat. HAHHAHA .. träffade iaf 4  najsiga boys på badet som vi va mä. OCH DET VA JU INTE HELT FEL !.. men iaf så vare mamma jag anton almir oh mysa som åkte.

efter att vi hade vart på det dära badet åkte vi till kupolen och jag köpte ett par skor.. som jag inte kan ha. YÄY! men det ska fixas, imårn typ? mh, men nu ska jag gå upp oh hämta min nutella som mami köpt till mej.

OCH NI FÅR INGEEEEEEEEEEE. puss

och lyssna, skorna på bilden där nere är EJ dom nya skorna. SÅDESÅ


 

 
' oh kolla! det är snygga killar här! *pekarpåcyklarna* '



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0