pregnant, always in my heart

http://www.mtv.com/videos/16-and-pregnant-ep6-catelynn/1615511/playlist.jhtml

Det handlar om två 16årigar som är tsm. Tjejen är gravid, och dom väljer att adoptera bort sitt barn pga sin dåliga livssituation.

 Det gör så jävla ont i hjärtat att se det där, det måste vara så jäkla svårt för dom att ta det där beslutet. Det måste fan vara svåraste beslutet dom någon gång kmr ta. Själv så hade jag aldrig kunnat adoptera bort mitt barn. Aldrig. Lämna bort det till någon annan.. Jag tkr inte att det är fel, och jag tkr inte att det är rätt. Jag vet inte vad jag tkr om det. Bara att jag aldrig skulle kunna göra det.

Det är så jävla fint när Tyler (pappan) har skrivit ett brev, elr vad det är, till barnet. Då är det omöjligt att inte gråta..

 Fyfan att man ska vara så blödig!

always in my heart
fan vad fint

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, man bara grina och grina hela programmet! hemskt ju

2009-07-20 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0