my and elin goes bondar

ornot.

Men igår så var ju vi på/i rullsand. Var där rätt så länge, men på väg hem stannade vi i skutskär för annika skulle in på affärn. Men sen när vi skulle åka så vare bara rip my's bil. Den ville inte funka.. Men tillslut så gick det. Och när vi kom hem så drog vi (mysa oh jag) nästan dirr till hedesunda. Dalle hämtade oss här vid typ 6 tiden elr nå.. :) Där vare iaf lite folk, åt mat oh så sen tältade vi över där. Mä ett gult/blått tält och en uppblåsbar madrass som inte ville blåsa upp sej. GR8!

Idag har vi åkt båt och bara tatt lugnt. Mysas mamma och hämtade oss vid jag-vet-inte-vilken-tid. Och nu är jag hemma oh försöker städa lite. Mamma kommer ju hem imårn.

Men ikväll ska jag nog vara mä Anton ikväll iaf, kanske flera. Men det vet jag inte än, :)

får se vad som händer. P&Löööv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0