lite kort , just like me

Ska försöka sammanfatta dagen lite kort.

Sov inte sådär jättebra inatt, p.g.a massa rumpor och ben. Men iaf! Vaknade vid typ 10 av att Emma står och diskar? Jaföfan. Jag vakna av det?!  Tjoho lixom.. Nä, men först trodde jag att det var något utanför som lät. Men sen vaknade Adina av det också, och då kom vi fram till att det var lilla Emma som lät så förjävligt. Iaf så var vi tjejor vakna en liten stund. Sen vakna även pojkarna till liv. Och efter en stund kom Alme, även kallad wildis, med världens godaste choklad. Vi gjorde väl inget spc. Emma och Adina drog hem efter ett tag.

Då satte vi (alme, jag, emil, pontus och rickard) oss och pratade om massa saker. Sen började vi prata om Emil och Pontus familj. Dom lyckades lura oss att Emils morsa bodde i Spanien, och att Pontus morsa var en hora, och att dom inte ens hade koll på vilka som var deras syskon. HM.. Det var så jävla rörigt för min lilla hjärna, och även för Alme var det lite för mkt med tänkandet ibland. Men tillslut så sa dom att dom skoja.. Men då var redan min hjärna ut och in, upp och ned och helt totalt fuckad. Men jag tror jag har koll på läget nu iaf ;D 

Men vid 5 gick Alme och jag med the boys till bussen och tog adjö och farväl. Om det blir bra väder imårn drar vi oh badar. Så gud, sluta pissa på oss! DAAANKKKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0