' fuck u you're motherfucker!!! ' / COOLAHOLMEN :D

vet att jag inte har skrivit nå idag. FÖRLÅT !! :(

men iaf, vet inte när vi somnade. men det va jävligt sent iaf.. låg oh pratade mä max ett tag, sen när min mobil dog somnade jag i soffan. mä benen rätt upp i luften, elr mot där man har ryggen .. :) iaf så somnade väl adina oh dom andra nångång mä.. smart jag är va?!!! :D senare på natten/morgonen vaknade vi av att adinas mamma kom hem oh sa att adina och jag inte kunde ligga oh sova sådär i soffan.. så vi gick oh la oss i hennes säng.

sen vaknade vi vid 1 igen, emma oh jossan drog hem vid typ 3. elrnå? ahja, adina oh jag har inte gjort så mkt. typ vart på ica oh köpt massa gott bara. det går tyvärr inte att lägga in bilder här. adinas data verkar va allergisk elr nå.. ;s

vi vet inte vad vi ska göra nu, kl är iofs 01.09.. men kanske ska dra oh möta tim på stan. vi får se.

PUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0