det kan vara så det e, men ärligt talat så är det inge skådespel..

igår efter stan åkte vi dirr hem till mysa och färgade almes hår. sen så vart jag kvar där, hela natten. vi hade sjukt kul iaf, elr förutom när alme ramlade oh slog i näsan för att mysa jagade henne då........ annars vare toppenskoj!

när vi skulle sova ringde jag max, det är därför det står 'här max' som rubrik på inlägget mä cepebilden. men iaf, pratade mä han i kanske 3h .. sen somnade jag. EHEHHEHE, FÖRLÅÅÅT ! :(

idag vaknade jag kl 1 av att mysa sa att hon skulle dra till stan. sov nog ett litet tag till, sen vaknade jag av fanny. gick upp och städade lite, sne drog jag hem. och nu sitter jag här. WALLLAAA!

ska vara mä oscar idag, och han är tydligen på väg hit.. såå, jag lär nog dra nu.

  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0