där vissa går på friskis oh vissa på tjack

När Mysa och jag kom hem till pappa så åkte han nästan dirr till valbo, för att lämna nycklen till huset. Det var nån rörmokare som skulle in där 7 imårnbitti. Och nu ringde han och sa att han inte orkade åka tbx hem , så han sover där. Fick pengar av han innan han åkte. Så Mysa och jag har nyss vart på affärn oh köpt massa godis och shit. Träffade min älskade farbror Jonathan där också, det var trevligt. Bara lite pinsamt att det var några i kön som stod och viskade om att han spelar i gif medans jag stod och pratade mä han.. 

Ahja, nu är vi hemma igen. Kollade nyss på 'so you think u can dance', men det tog slut nyss. Och snart är det nå på 6an som vi skulla kolla på. Kmr inte ihåg vad det hette. Men det är skitsamma.

Sista dagen att äta godis idag då. *STORT JÄVLA SNYFT PÅ  DET* Det är så att Mysa och jag har ett vad. Får se hur det går.. ;)

Men nu ska vi njuta av vårat sista godis och kolla på tv. MYsigt va!? ;) ;)




Mysa höll fram den här framför mej och sa att jag skulle kolla. Sen började hon typ asgarva.. Man ba: jaha?.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0