baby du lyser som solen

Har precis kommit hem från valbo. Ja.. valbo.

När My och jag var på stan träffade Ronja. Vi gick runt, sen fikade vi lite oh så. Efter ett tag kom vi fram till att vi skulle åka till mej i valbo och ta ett kvällsdopp. My och jag åkte hem till mej och hämtade badkläder, och Ronja hem till henne. Sen kom Ronja och hennes mamma oh hämtade oss, sen skjutsade hon ut oss till valbo. Väl där såg vi att Lotta, Anton, Alex och några till var där.

Men dom drog efter ett tag. Runt 8-9 kom My's mamma och hämtade oss nu är jag hemma. My kommer nog hit snart. Någon måste ju rädda mej från allt det onda. Eller hur?

Tog massa bilder, men dom kmr i ett annat inlägg lite senare.
Nu ska jag göra mej iordning, när My kmr ska vi till affärn och köpa massa gott.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0