torsdag

Ja, idag är det då torsdag. Dagen började med att jag sov lite längre än vad jag borde ha gjort. Vaknade 07.30 ist för 06.30. Så det vart lite stressigt eftersom att vi började 08.30 , och jag skulle ta bussen 08.10. Men jag kom i tid till skolan iaf. Första lektionen var sv/so i 2 ½ h. Efter det var det lunch, och efter lunchen hade vi hk. Opassande, huh ? Direkt efter lunchen liksom.. Men saksamma, vi gjorde lax och potatis. Lektionen ägde, och maten vart god, faktiskt. Skoldagen slutade med idrott, och det sög. Totalt ! Tog 15.30 bussen hem från skolan, och nu sitter jag bara här hon tänker att jag ska städa upp i mitt otroligt stökiga rum. Och nu ska jag göra det också, sådeså ! :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0