torsdag

Ja, nu sitter jag här igen. Vaken, fast jag egentligen ska sova, fast vi har sovmorgon imorn (6). Men ändå, jag måste sova. Får väl försöka sammafatta dagen lite kort.

Pappa var ju och jobbade, så lillebror och jag sov ensamma hemma. Somnade sent, föööör sent! Så idag vaknade jag som vanligt för sent.. 07.30 ist för 06.00, kändes ju jäättebra.. ORNOT. Stressade som jag vet inte vad, men jag hann ändå inte med bussen från stan, ringde mamma, så hon hämtade mej och skjutsade mej till skolan. Jag älskar henne, min älskade lilla mamma. Först Sv/So i 2½ h, och såklart så glömde jag pengarna till bion.. Whatever, vi hade muntligt So-prov, gick sådär. Ska göra om det på tisdag, skriftligt, och det suger hästballe. Efter Sv/So:n vare lunch, sen HK. Vi gjorde pizza, men synd om mej som inte kan äta pizza då.. Tog en liiiten bit iaf, resten gav ja bort. Jag är så snäll så, :) Efter HK:n hade vi idrott, det var nog den roligaste och mest oseriösaste idrottslektion ever! Men fan vad jag skrattade!! Det var sista lektionen, och den slutade halv 4. Matilda och jag tog bussen ner till stan, väntade där ett tag, sen tog vi bussen hem till mej. Vi skulle plugga, eftersom att vi har noprov imorn. Men så mycket pluggande vet jag inte om det vart, vi satt mest vid datan. (a) Får väl ta ett till IG då, även om det totalsuger. Menmen, såäre. Matilda drog hem runt 7, halv 8. Sen dess har jag bara suttit vid datorn. Jag är tönt. Pappa kom hem vid 9 typ, för den som någon gång skulle undra. ;)

Idag, när pappa kom hem hade han med sej ett papper. Inte vilket papper som helst, utan där det stod om huset vi ska bo i i Sälen. Jo, vi ska dit den 22 feb, och Almedina ska meeeeeeed !! :D:D    Det är 3 våningar, och 17 sängar.. Men hallå, vi kommer inte ens hinna se huset känns det som, vi är där i 4 dagar. Ska bli så gryyymt kul. Och tänk att jag hinner fylla år före det också, 15 år. Den 11 feb. Nä, nu ska jag sova. Skriver nog mer imorn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0