ostmacka

Vaknade 06.30 med Jonatan bredvid mej. Vi gick upp, åt frukost, och gjorde oss iordning. Sen följde jag med han till bussen, passade samtidigt på att rasta ossie. När jag kom in tog jag en dusch, sminkade mej, och så. Sen bar det av till dansen, och efter det skolan. Hade sån jävla huvudvärk idag, eller jag har det fortfarande. Jag brukar aldrig ha ont i huvve, men idag, dådu! Efter skolan åkte jag hem, var hemma i 1 h. Sen åkte jag till stan med Susanne och Alme, vi åt på donken (6). Jag känner mej tjock, så jag har bestämt mej för att inte äta nå mer godis. Och jag ska fanimej klara det också. Tills jag fyller år iaf, 11 feb (a). Det måste jag ju kunna klara av? Aja, tillbaka till vad jag igentligen skulle skriva om, vad jag har gjort idag. Vid halv 7 kom mamma och hämtade mej. Och juste, jag träffade Jonatan en snabbis på stan också. Nu är jag hemma, och har vart i i typ 1 h. Ska snart äta, sen ska vi städa här hemma, yeeeeeey.

Anledningen till den störda rubriken är dålig fantasi..

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

he min älskling<3

2009-01-19 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0