onsdag

Som ni kanske ser så har jag inte skrivit på ett tag. Jag har bara inte haft lust, sådeså ! :)

Men det har var en grym dag, bästa på länge. Även fast pappa och jag verkligen bråkade igår så var han glad idag, jag med. Vaknade 07.20, skulle ha vaknade 06.00 egentligen, men eftersom att jag är så jääääävla seg så ja.. Pappa skjutsade mej, så jag kom i tid. Första lektionen va spanska, och det gick faktiskt sjukt bra för en gångs skull. NU SKA ALLA JÄVLA IG BOOOOOOORT !!  Jag kommer inte ihåg vad vi hade för lektion sen, men efter den hade vi lunch och håltimme, när vi hade ätit hittade alme och jag några inlines (eller vad det heter?) och åkte runt med dom i korridoren och klassrummet, vi är jävligt omogna, och har våran egna störda humor. Men det va så jääävla kul! Sen hade vi Ma/No , men inte åkte inlines:en av för det, nejnej. Vi hade vikarie, och han hade inte koll på något. + att vi fick sluta 1½ h tidigare. Fast tjejorna i klassen hade 'tjejmöte' sen, va ganska så kul. Efter det gick jag till Snusses classroom och var där tills hon slutade. Sen gick, vi gick, hem till mami, och därifrån tog vi bussen till stan, och jag provade världens snyggaste leggins, dom kostade 275,- , men jag fick bara 300 av pappa, och jag för det skulle jag äta mä, så det räckte inte. Sen drog jag med Snusse på hennes gitarr, och jag måste bara säga att hon är GRYYYM ! :D Efter det drog vi ner på stan, och åt mat , på coffehouse. Sen tog vi bussen hem till mej, och eftersom att pappa är och jobbar så är jag ensam hemma inatt, eller lillebror är hemma också, men ändå. Och det betyder att jag måste göra frukost själv imorn, men det ska jag väl klara av :) Jäjä, efter att Sus hade åkt hem kom Jonatan hit en snabbis också, trevligt trevligt.


En sak som är bra är att på måndag får vi gå på "I taket lyser stjärnorna" för 35,- genom skolan, och om vi är där i tex. 2 h får vi ta ledigt från skolan för dom 2 h vi var där. Bra, huh ? :D


förlåt för en rörigt inlägg, men jag sitter och sjunger JÄTTEHÖGT , så jag vet inte vad jag har skrivit. Typ..

Kommentarer
Postat av: jonis

ja älskar dej:O<3

2009-01-29 @ 13:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0