om några timmar..

ja, om ca 6 timmar sitter jag i bilen på väg till arlanda. fyfan vad trött jag kmr att vara halv 4 när jag ska upp! eftersom att jag inte sover än, som jag egentligen skulle ha gjort, så kmr det inte bli så mkt sovande, om jag inte sover i bilen på väg till arlanda då. men det är ju inte så mkt ändå. men jag får skylla mej själv .. :D

igår, fredag;
jadu, jag gjorde jag igår ? höööm..?
jo , på dagen var jag på stan med jonatan, vi gick runt lite, väääldigt lite eftersom att jonatan var så trött. efter ett taf vart vi hungriga, så vi gick till subway oh köpte mat. .. lr ja, mackor !  det var väl sådär då. sen  vart jag lite tjurig oh drog hem till mamma och packade , sen hämtade pappa mej och vi åkte till farfars hus i stigslund. eftersom att dom är i usa så ville han tydligen att vi skulle vara där. så aa, pappa jag & lillebror sov där. fast vid 9 ringde jonatan och frågade om vi kunde hämta han, och javisst. pappa och jag åkte och hämtade han på stan, :) och älskling är sjuk, stackarn. han hostar hela tiden, jag gick gå upp säkert 500 ggr inatt och hämta vatten och halstabletter till han. :( och jag tror att han har smittat mej, synd för mej .

idag;
vaknade bredvid världens underbaraste älskling. vi gick upp och åt frukost och så. vid 2 kom mamma och hämtade oss, vi skjutsade jonatan till stan, och fyfan vad jag kmr sakna han. jag saknar han redan, tillochmed ! :o sen åkte jag till mamma och packade, och nu är jag här igen. i stigslund. ska upp om typ 3 timmar, så jag borde väl sova nu.

ha det bra , för det ska jag ha. med sol och bad. moahaha :)
hejdå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0