nattnattnatt

Ja hörrni, Jonatan är här. Han sover, men det gör inte jag. ÅÅÅÅH, jag kan verkligen inte sova! Eller först somnade jag, sov i kanske 30 min ? Sen vaknade jag av att Jonatan tyckte att jag tog för mycket plats..  Så började jag tänka på en gång när jag sov hos han, när jag vaknade mitt i natten och ville att han skulle tända lampan. Så sa jag; Släck lampan! Och han bah; Men den är släckt ? Jag bah; MEN SLÄCK LAMPAN DÅ!!  Och så blv jag verkligen skit sur och arg för att han inte gjorde som jag sa..  Och så höll vi på så ett tag, innan jag fattade att jag sa fel, jag menad tänd, inte släck..
Och nu när jag vaknade och började tänka på det så låg jag bara och asgarvade. Sen när jag äntligen hade slutat skratta så frågade Jonatan om vattenflaskan som stod i fönstret. Och jag bah; Men jag vet inte vart den är?  Sen tog jag den och satte den på min panna, och så börjad jag asgarva igen. Jag tyckte det va skit kul, Och så sa jag så igen "Men jag vet inte vart den är?". Och shit vad jag skrattade. Jaja, övertrött eller vad? Men nu måste jag verkligen försöka sova.

kraaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0