lördag och snöstorm

Yepp, idag är det då lördag. Jonatan och jag vaknade vid 10. Då hade redan mamma åkt till sthlm, och lillebror had redan åkt till hans match. Så vi gick upp och åt frukost, och när jag slog på mobilen fick jag sms från Comviq att mitt Comviq Kompis har gått ut, jättekul -.- . Efter det gick vi ut och gick med Ossian, i världens snöstorm! Shit alltså, det snöar aaaasmkt!  Men det tyckte Ossian var jättekul, höhö. Jonatan och jag har också hunnit haft vårat vanliga onödiga tjafs idag. Men nu är det löst, som tur är. Snart ska vi äta, sen bär det av till stan. Jag har ju inte hunnit köpt någon julklapp till lillebror än, eftersom att jag hade vart sjuk. Eller jag är fortfarande lite sjuk, hade skit ont i huvve, men jag får väl försöka åka ner ändå, måste iaf fylla på mobilen.
 Nä, nu ska jag ropa på Jonatan som sitter uppe och spelar GH World Tour, eller vad det heter, så vi hinner äta innan vi ska ta bussen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0