slappdag

Yeah, vaknade någon gång mellan 11-12 idag. När jag skulle gå in på internet på datan så hade ju hela skiten bara dött. Förlåt men.. jävla hor comhem, dom kan ju bara ta sej!  Och så skulle jag ringa mamma och fråga hur jag skulle göra, nä men då funkar inte hemtelefonen heller. Jäääävligt kul! Dom strular ALLTID mä internet, tv, OCH telefonen. Så jag tappa upp ett bad, och badade/duschade i 1h. Efter det kom mamma hem och hon gjorde mat åt mej. Sen ringde hon comhem och så fixades internet och hemtelefonen. Mitt i allt kom Jonatan också, trevligt trevligt :) Vi har inte gjort något spc. För både Jonatan och jag satte oss direkt vid varsin data och SA inget till varandra, bara skrev. Vi var jävligt osociala med andra ord. Men nu sitter vi, och kollar på "Trollkarlens hemligheter" , fast det är reklam, därför skirver jag nu. När "Trollkarlens hemligheter" är slut ska vi kolla på "United 93" , sen ska vi sova. Så det så.

Och som ni ser så har jag gjort om designen på bloggen, igen.. Och nu tänker jag inte byta på ett bra tag. Tror jag, :)

Nä nu börjar det på teven igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0