iskallt

Japp, då var bloggen omgjord igen då. Alltså jag blir aldrig nöjd! Men vilket var bäst, det som jag hade förr eller det som jag har nu?
 
F
örlåt för att jag inte skrev igår. Men när jag hade städar klart mitt rum så smsade jonatan och frågade om han kunde sova här. Och ofc, han kom hit vid typ 10 (?) och så kollade vi på tv och hade det mys. Vi somnade kanska så tidigt.

Idag ringde alarmet redan 06.30, eftersom att jonatan börjar 08.10 och skulle ta 07.03 bussen. Men det gick bra att vakna då. Vi gick upp och fixade frukost, sen gick vi till bussen. Och fyfan vad kallt det är ! Helt sjukt ju, hur kallt det kan vara !
Men nu ska jag duscha, sen fixa mej och så. Börjar ju om 2h 15min, men det är skönt att ha det gjort. :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0