huvudvärk

Hade satt alarmet på 06.00 , men såklart så vaknade jag 07.15 ist. Så jag fick kasta i mej frukosten, sminka mej fort, och ändå hann jag inte med bussen. Så mamma skjutsade mej. Första lektionen var spanska, den var helt ok. Direkt efter det hade vi musik, och som vanligt så sög det! Sen var det lunch, och efter det mentorstid, bara massa klag från lärarnas sida, ofc. Jäjä, sen hade vi engelska och ordkoll, dt gick bra. Hoppas jag :) Sen hade vi igentligen idrott, men jag har fortfarande ont i huvve sen igår. Så jag var inte med, hade tsi istället. Sen drog jag hem, och då märkte jag att det snöar så jädrans mycket ! Jag fattar inte varför snön ska komma nu? Onödigt.. Menmen, nu sitter jag här och tycker synd om mej själv, och Jonatan har precis kommit. Ska försöka vara social nu.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0