helg

Igår, fredag (fort.) ;
Idag hade vi bara 2 lektioner, OCH sovmorgon, gud så skönt! Fast sovmorgon vart det ju inte för mej.. Menmen. Jag skrev ju liiite igår, fortsätter där jag slutade, typ. Iallafall, jag vaknade ju typ 3 h innan vi började, så jag tänkte ju att jag hade all tid världen på mej att duscha, sminka mej, och allt sånt. Men ändå, så höll jag på att komma försent. Det är lätt att man glömmer bort tiden när man sitter vid datan. Men jag hann, höhö! Första lektionen var bild, gjorde inte så mycket. Som vanligt. Efter bilden hade vi håltimme i 1½h. Gick ner och åt, och sen satt jag och några till i klassen i klassrummet och garvade mesta av tiden. Jäjä, nästa lektion, Ma/No. I 2½ h, var väl rätt så segt. Men efter det slutade vi. Och jag tog bussen hem, sen åkte Alme och jag ner på stan ett tag. Där träffade vi jonatan, som sen följde med mej hem. Vi gjorde inget spc, för båda var väldigt trötta. Så vi somnade nog rätt så tidigt.

Idag, lördag;
Mja, jag har nyss vaknat. Och jag har ingenting att göra, Jonatan sover fortfarande. Han är så söt, och han pratar i sömnen, heeela tiden. Haha, jag älskar han. Men nu ska jag vara lite dum och väcka han. Vi vet inte vad vi ska göra idag, men något blir det väl.

kram

Kommentarer
Postat av: jonis

ja älskar dej messst av allt <333

2009-01-17 @ 17:25:06
Postat av: jonis

ja älskar dej hjärtat mitt<3

2009-01-17 @ 17:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0