från stationära till bärbara

Jag har precis vaknat, fortfarande sjuk. Fast jag känner mej lite bättre idag faktiskt, hoppas att det går över snart! Jonatan kommer hit idag, saknar han så mycket. Han kommer väl runt 5, för er som någon gång skulle undra. Mja, jag vet inte vad jag ska skriva. Kan ju berätta lite om igår, skrev ju lite mitt på dagen (?), tror jag.. Jag satt iaf och kolla på olika Livet enligt Rosa-klipp i ca 2-3 h på youtube, tänk så kul man kan ha va. ;) Eftersom att internet inte funkar på min stationära så har jag lagt över bilderna från den till min bärbara (som jag sitter vid nu). Så jag tänkte lägga in nån bild här, annars kan ni kolla http://elinmariah.bilddagboken.se för fler :*

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0