eiiu, konstiga kommentarer & träningsvärk

Jonatan sov ju här. Vi vaknade 06.20, då gick vi upp och åt frukost. Sen gick han till bussen, och jag tog en dusch. När jag kom ut ur duschen började allt bara snurra, men så brukar det ju bli för mej, så jag tänkte inge mer på de. När jag hade sminkat mej och så fick jag skit ont i magen och mådde plötsligt jätteilla, hur konstigt som helst. 5 min senare sprang jag in på toan och spydde.. mysigt, huh ? Så jag ringde mamma och sa att jag inte mådde bra, så nu har hon ringt skolan. Jag hade faktiskt velat gå idag, för igår satt jag och pluggade spanska som bara den, för vi hade ordkoll idag. Men nej, såklart så ska jag bli sjuk då, veery funny! Och det är inte bara jag som är sjuk, Almedina är också sjuk. Och det är inget planerat, som jag vet att vissa i min mobbade lilla klass kommer tro, neeej så är det inte! Även om Alme och jag brukar ha våra knep så, nä. Inte idag, idag är det äkta virus som försöker döda oss. Men inte nog med att jag är sjuk, jag har feta träningsvärken också. Fast det är ganska skönt, ibland.

Juste, i skolan igår fick jag värsta kommentaren av min lärare, hon bah; Men vad smal du har blivit Elin!  Gissa om man vart glad eller?! Och sen när jag kom hem efter skolan så säger Jonatan att han tycker att jag har blivit längre, jääävligt skönt att höra. Haha, eftersom att jag inte är så jäkla lång, (a). Men det var kul att höra, det va de :)

Det här blir en virrigt inlägg, men häromdan pratade jag med mamma om att jag ville pierca mej i naveln. Och hon sa ja?! Då är det bara pappa jag måste tjata lite mer på, fast mamma ska hjälpa mej. Moahaha :D
 Det var nog allt från elin-den-sjuke.

kram


Kommentarer
Postat av: Almedina

hahaha det är så synd om oss!, susanne och oscar.s är också sjuk , fuck you virus you suck. <3

2009-01-21 @ 13:53:22
URL: http://almedinahurlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0