lockar med ghd-plattång

Så, nu har jag precis suttit och lagat "å" knappen på tangentbordet. Den hade cpa till sej. Som om något satt fast under den. Men aja, skit samma! Jag skrev inget igår ? Tror jag.. Men jag var upptagen med att städa, laga mat, baka och fixa massa grejer till tjejmiddagen jag hade igår kväll. Vid typ halv 3 kom Alme hit och hjälpte mej med det som inte var klart. Sen duschade jag, sen sminkade vi oss och så. Och jag lockade Almes hår med min plattång. Det gick skiiitbra! Jag har bara försökt på mej själv förr, och det gick inte alls bra. Fattade ingenting, men när jag testade på Alme igår gick det jättebra. Jag är stooolt :D Jag berättar mer/lägger ut bilder från kvällen sen, orkar inte nu. Jag är jättetrött, har bara legat i sängen hela dagen. Skulle egentligen ha städat, men.. aa, jag orkar inte.

Känns som att det här inlägget vart heöt knas. Jaja, skyller på att jag är trött. (a)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0