plugg

Skolan idag, försov mej till 7. Jag skulle ha duschat innan, men det hann jag ju såklart inte. Fick gå med äckligt hår idag, och jag hatar det! Iaf, det hände inget speciellt. Men efter skolan stannade jag kvar och gjorde ett omprov i Sv/So. Kom hem runt halv 5-5. Mamma har precis kommit hem och just nu håller hon på att gör mat. Ska bli gott oh äta, som vanligt. Jag äter verkligen jäääättemycket. Haha, fettoelin :D Jag måste skriva ner vad jag ska göra, annars glömmer jag det bara;
  • Städa rummet !
  • Plugga spanska till imorn
  • Duscha
  • Lägga alla kläder som behövs tvättas i tvätten
  • Komma ihåg mitt godisförbus (som förresten inte ha gått så jäkla bra, på sista tiden)
Försöker kma på vad vi ska äta på lördag, så jäkla svårt att ha något alla tycker om. Tacos är ju lite uttjatat nu x) ! Haha, och så mormorskakor Alme ! Det är på G !!

SÄG MASSA BRA LÅTAAAAAR! :*

Så, nu ropar mamma för mat. Så hejdå.

Kram

Kommentarer
Postat av: j

mina mormorkakor:O<3

2009-02-03 @ 19:27:22
Postat av: alm'ä

hehehe (A) mormorskakor ;G me like hähä, .<3

2009-02-04 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0