HEJ SPORTLOV!

..Eller nå :)

Har precis kommit hem från skolan, kort dag idag. Vi har bara 2 lektioner på fredagar förstår ni. Började kvart i 10 med bild, och som vanligt så gjorde jag ingenting, verkligen ingenting.. Efter att ha haft bild i 1 h hade vi lunch/håltimme. Och efter det hade vi Ma/No i 2½h.  Hade matteprov, och det känns som att det gick bra. Men man vet fan aldrig. För när det känns som att det går bra, ja då går det dåligt. Och när det känns dåligt, då går det bra. Jaja, det är som det är. Och juste, idag fick vi ett papper om hur vi ligger till med betygen i Ma/No, och kan ju säga att jag aldrig vill se det pappret igen. Hade ig i..allt ? FAAN, typ! Men jag har pratat med min lärare nu, så jag ska alltså göra 4 omprov innan sommarlovet ? Herregud, + att jag har kvar massa saker från förra teminen som måste göras.. Blä!

Menmen, somsagt, jag hade prov. Och efter det gick hela klassen till Läkerol Arena och kollade på hockey.. Väääldigt kul. Fick sluta tidigare, tog bussen hem. Och nu sitter jag här. Ska ta 4 bussen ner till stan och möta Jonatan en sista gång innan han åker till Sthlm. Och ge han en jacka. Sådeså. Skriver nog mer sen. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0