en sak avklarat iaf

Nu sitter jag här, i vardagsrummet, framför teven med datan i knät. Jag har nyss skrivit klart dikten till svenskan. Den vart urkass. Men ändå. Jag var ju hos farmor tidigare idag, fick pengar , en jeansjacka, en sjal, skor, och en tröja. Very nice, + att pappa och jag ska kolla på moppe. Maaaaaah!

Har precis kollat på "Sveriges värsta bilförare", eller vad det heter. Och fan vad jag garvar, så jävla dåliga dom är!! Inte för att jag ska säga något när man själv har kört in i en skottkärra.. Men ändå, dom har faktiskt körkort. Så jag har något att skylla på! Nog med det, pappa tog med sej lillebror och ossian och åkte till valbo. Tjata på mej kan jag lova att han gjorde, men jag orkade inte åka ut dit. Så min käre Jonatan kommer hit och tar hand om mej. Skönt att slippa vara ensam hemma. Även om jag har en förmåga att kunna bli arg på han lite extra. Det är synd om han, han får ta all skit från mej. Haha, fast han är jordens snällaste! Att han ens orkar vara med mej, och han blir aldrig arg. Sjuk människa det där ;)

Mh, nu ska jag ringa Jonatan..

Kram

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Hur firar du helst Alla Hjärtans Dag?

Är du den typen som vill ha gulliga presenter, eller uppskattar du mer frukost på sängen och en härlig massage??

Jag vill gärna höra hur du tänker dig Alla Hjärtans Dag!

2009-02-12 @ 21:42:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe söt du är älskling<3

2009-02-13 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0