bio

Har precis kommit hem från skolan, eller precis och precis.. Jag har iaf hunnit ätit lite. Ska ta 5 bussen till stan där Jonatan väntar. Vi ska nämligen gå på bio. Och nu är det så att jag inte kommer ihåg vilken bio vi skulle gå på, jääävligt grymt av mej att glömma bort det. Men vi ska på bio iallafall. Jag reserverade biljetter igår och vi ska hämta dom senast 18.00. Och vi ska hinna och köpa godis oh så innan. Nu tror jag att jag kom på vilen det va.. "Bedtime Stories", själv så tror jag att det är rätt så dåligt, men vi får se :)

Imorn ska vi ju till kungsberget med skolan. Kulkul, bussen går från skolan 08.15 imorrn bitti. Ruttet.. Så jag får lägga mej tidigt idag! Men så kan jag ju lova att det inte blir. För när jag kommer hem från bion, typ 20.30 (?) så måste jag packa ner saker tills imorn, ladda kameran, kolla vilka skidor jag ska ha, hitta min mössa m.m. Fan att jag inte gör det nu ist. Jag är lat.. Men nu ska jag ta en snabbdusch innan det bär av till stan.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0