vg, hellyeah (y)

Satte alarmet på mobilen på 06.30 för att hinna äta frukost och göra mej iordning innan jag skulle kolla på Kenza på The Voice kl 07.25. Men såklart så sov jag över, 07.45 väckte mamma mej. Och då hade jag inte tid med teven, utan då försökte jag bara hinna till bussen som gick 08.30 (vi började 08.50) , men 20 över insåg jag att jag inte skulle hinna då jag behövde platta håret och sminka mej innan jag kunde gå. Så jag ringd Alme eftersom att vi skulle åka buss tsm, och sa att jag inte skulle hinna. Men hon skulle inte hinna med halv bussen, så vi sa att vi skulle ta 20 i bussen. Jag hann dit, till 20 i bussen. Men inte kära Alme, hon började gå då. Så vi fick ta 10 i bussen, och då började vi ju. Så vi kom 20 min försent till våran första lektion som var eng. Men det gör inget, jag jobbade bra ändå. Efter eng hade vi en liiiten håltimme på 45 min. Dom 45 min gick åt till att plugga spglosor, som jag skulle ha gjort igår. Men det hade jag ingen ork till då. Men det gick bra ändå, vg. Och hur vet jag det ? Jo, min spanskalärare kom fram till mej idag efter skolan och sa att jag va jätteduktig. *stoooooolt* Eftersom att jag inte riktigt tog skolan på allvar förr, hon tycker att jag har förbättras. Och det käns bra, faktiskt. Haha! :) Men iaf, tillbaka till skoldagen. Efter spanskan hade vi lunch. Sen Ma/No i 2½ h, eller nå.. Hade matte halva tiden, sen hade vi sexualkunskap. Kul med typ omognaste klassen ever, fast jag ska inte säga något.. Med mitt fina konstvärk! :) Vi slutade kl 15.00. Alme och jag skulle på Ma-stuga efter skolan (halv 4) och göra ett omprov, men jag hade inte tränat något. Så jag ska göra det någon annan gång. Halvtimmen innan Ma-stugan började fixade vi lite på vårat "tempel" som vi skulle redovisa för föräldrarna idag, kl 17.00. Eller vi och vi, det fick grabbarnagrus i våran grupp ta hand om. Ma-stuga slutade halv 5, då tog Alme och jag bussen hem. Jag har bara suttit vid datan sen dess, ska äta snart. Sen plugga lite, och sen blire ett bad. Jag älskar att bada! Oj, det vart ett ganska så lång inlägg endå. Skiver kanske senare.

Och jag har tänkt att göra om designen på blogggen, igen. Har tröttnat på den här, och insett att det inte är så snygg endå. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0